Učivo 2

8. června

Tento týden procvičujeme vše, co už známe, doplňujeme pracovní listy a píšeme na známky opakovací cvičení.

M - doplněno vše do strany 20 (za domácí úkol - dodělat str. 20)

MS


10. - 17. 5.

Protože jsem zjistila, že na stránky kouká ze třídy asi tak nejvýše pět rodičů, přestala jsem se stresovat tím, že sem nestihnu pravidelně napsat. Nezlobím se, to vůbec ne, ale pro mě je to opravdu také velmi zavazující a náročné. Nemá tedy cenu, abych dělala téměř zbytečnou práci navíc. Mám spoustu další práce. 

Děkuji za pochopení. :-))

Matematika - postupně doděláváme, co nemáme

Známky, které dne uvidíte v žákovské z matematiky: 

jedna je za M str. 67/2 - poslední tři sloupečky (bez časového omezení), k tomu jedna známka ještě, kterou v žákovské nemají (také krát a děleno)

další je z matematiky pětiminutovky, kdy měly děti na tabuli napsané příklady a měly doplňovat pouze výsledky, 

další dvě jsou za geometrii - pracovní list (děti pouze poznávaly krychli, kvádr a válec, nic víc) 

a za logické řady (když měl někdo alespoň něco - např. pokračování v řadě 122122122 a podobné úlohy, dostal jedničku, když většinu neměl bude tam mít v žákovské vodorovnou čárku - nezvládl téměř nic)

Český jazyk: vše opakujeme, známky v žákovské jsou 

za diktát (kdy jsem tentokrát velmi mírně známkovala, protože by to dopadlo zle - takže kdo mě třeba dvojku, normálně by měl i o dva stupně horší),

za práci v pracovním sešitě - známka za "slova" (dělali jsme vše společně a práce obnášela pouze to, že to děti pak měly napsat)

PRVOUKA - aby děti mohly získat jedničky, dostaly pracovní list domů (N započítávám do průměru - když se budu např. rozhodovat, tak mám jasno)


3. - 5. května

DÚ na 10. května:

1) Kdo měl v matematice na str. 31 chyby, má si je opravit do malého sešitu na matematiku (to je ten se čtverečky, jestli někomu dochází, pořídí si nový). 

2) Natrénovat násobení a dělení 6 (vždy všechny čtyři příklady - např. 5x6, 6x5, 30:5, 30:6) - tento úkol je už od včerejška, máme na to tedy 6 dní.

3) Prosím, aby se rodiče podívali do pracovního sešitu z ČJ a zjistili, co je potřeba se svým dítětem ještě procvičit.

Práce tento týden:

Pracovní list z ČJ 

ČJ: 67, 68, 69

M2: 66/5,7,8 (násobilka), 67/1 - zbytek, 30/1,3, 31 - celá (na známky), 88 - vybarvování příkladů, které známe


2. května

DÚ NA ÚTERÝ: ČJ - 68/7

DÚ NA STŘEDU: 88/ do sešitu na matematiku opsat posledních 16 příkladů (na dva sloupečky), které jsme si dnes nevybarvili (ještě jsme se je neučili) - M2 MÁM U SEBE, ROZDÁM ZÍTRA

Jde o tyto příklady (kdo by si chtěl napsat už dnes):

6x6   6x7    6x8  6x9                       

7x6   7x7    7x8  7x9

8x6   8x7   8x8  8x9

9x6   9x7   9x8  9x9

ČJ: 66/11

M2: 67/1 - dokončení patnácti příkladů (na násobení), 88/vybarvovali jsme si všechny příklady, které už máme umět (zbývá posledních 16, ty máme opsat do sešitu za DÚ)

28. dubna

DÚ: 

1) Všechno, co chybí, si dopíšeme (Píšeme o čtení - pouze školní práce, nic nového, opravu diktátů, nedodělaná cvičení). Modrý sešit (Píšeme o čtení) budu vybírat v úterý 2. května - ÚPLNĚ poslední termín na dopsání všeho, co jsme ve škole dělali. 

Mám u sebe a mají hotovo: DŠ, JN, EL, EK, DK, AKa, JH, OH, TA, FB, DT, FM, JL, MH, AP. :-)

Nemám u sebe, ale vím, že mají hotovo: FH, AKu, NS. :-)

Ti, kteří se tu nenašli, tak nemají hotovo, ani je u sebe nemám. 

2) Procvičování násobilky toho, co potřebujeme (každý ví, co potřebuje zopakovat).

Dnes

ČJ: 66/9,10

Více jsme nedělali, byl "Den pro třídu".

27. dubna

DÚ - STÁLE OPAKUJEME, CO JE POTŘEBA, PŘEKONTROLUJEME SI CVIČENÍ 7 na str. 64 V ČJ.

ČJ: 64/7 - samostatně

M - geometrické útvary a tělesa

M2: 87

Pětiminutovky: 10 příkladů na násobení a dělení (byly napsané na tabuli a děti psaly do sešitu jen výsledky)

26. dubna

DÚ - DOKONČIT 10 PŘÍKLADŮ NA NÁSOBENÍ A DĚLENÍ - PRACOVNÍ LIST

DNES

- opakování ČJ od začátku roku (věta, souvětí, hláska a písmeno, souhlásky a samohlásky, samohlásky krátké a dlouhé, slabikotvorné R,L, slabiky, tvrdé a měkké souhlásky, tvrdé a měkké slabiky, ů/ú, párové souhlásky, psaní bě, pě, vě, mě, fě, dě, tě, ně, druhy vět, čím věta začíná, čím končí, velká písmena v názvech a jménech, abeceda, vyjmenování slovních druhů)

KOUZELNÁ TŘÍDA 2: 2. kapitola

PRACOVNÍ LIST Z MATEMATIKY: první cvičení

Jinak jsme dokončovali VV.

25. dubna

DÚ: Věřím, že každý den s dětmi trénujete násobilku, čtení a vše, co je potřeba. Písemné úkoly dlouho nebyly, tak bylo dost prostoru na procvičování.

Dnes úkol je: M2 - 67/4 (jen červené)

Dnešní den

M2: 66/9 (už včera, jen jsem to zapomněla napsat), 64/2,4 - SKUTEČNĚ NÁM DVĚ KRÁTKÁ CVIČENÍ ZABRALA CELOU VYUČOVACÍ HODINU

ČJ: 64/6 (mám u sebe)

Diktát: 8 slov na bě, pě, vě, mě

24. dubna

DÚ - komu se nepodařilo něco v matematice, má za úkol si opravit. To samé z ČJ - kdo nestihl, dokončí doma. 

DÚ - Kdo dnes neuměl vyjmenovat slovní druhy (bylo za úkol přes víkend), zítra nám je vyjmenuje.

ČJ: 64/4,5

M2: 76/1, 66/5, 7, 9

20 příkladů na násobení a dělení - pracovní list 

PRV: list 26 - domácí mazlíčci

21. dubna

DÚ 

- TĚM, CO NĚCO CHYBÍ V PÍSANCE, TAK SI DOPLNÍ - marodům nechám na vrátnici.

- NAUČIT SE ODŘÍKAT ZPAMĚTI SLOVNÍ DRUHY OD PODSTATNÝCH JMEN PO CITOSLOVCE (MÁME JE V ČJ - DRUHÉ POLOLETÍ)

DNEŠNÍ PRÁCE:

Píšeme o čtení - zápis "Kouzelná třída"

Všechny práce v tomto deníku jsem oznámkovala. V pondělí si děti odnesou domů a vypracují do příštího pondělí záznam o další přečtené knize doma (poznamenají si, kam mají psát). Prosila bych tentokrát, aby to bylo opravdu správně a pečlivě. Nepíšeme tiskacím, píšeme pečlivě a doplníme vše. Obrázek bude na stránce vlevo naproti. Za záznam domácí četby mohu opravdu velice pochválit (jednička s hvězdičkou) FB, OH, JH, AKa, EK, JL, FM, DŠ. Bylo na to více než měsíc (prosinec a leden) a tito žáci to měli naprosto správně a pečlivě.

Matematika 2 - 67/1 (jedna část dětí první sloupeček, druhá část dětí druhý sloupeček) + 67/2 (jedna část dětí první sloupeček, druhá část dětí druhý sloupeček) - počítání na pět minut

Velmi chválím úplně celou třídu, protože nyní máme nejhorší známku jedna až dvě, minule dvojku. Perfektní! :-)

Matematika 2 (geometrie) - 71, 72/1, 74/1

ČJ - JEN JSEM DOPSALA NĚKTERÝM DĚTEM JEDNIČKU ZA CVIČENÍ NA STR. 61 do žákovské.

20. dubna

DÚ - TRÉNOVAT MALOU NÁSOBILKU

Písanka - dopisování str. 17, kdo neměl, dopisování všeho, co komu chybí

- pracovní list na ČJ

- nic dalšího (dost dětí bylo na soutěži)

19. dubna

BEZ ÚKOLU, OPAKUJEME SI, CO NÁM TOLIK NEJDE.

Píšeme o čtení: pracovní listy - vlepování do sešitu (vypracované jednoduché úkoly jsme odstřihli a nalepili jen obrázky

18. dubna

BEZ ÚKOLU, JEN PROCVIČOVAT NÁSOBENÍ A DĚLENÍ

M2: 66/6,  68/1

PRACOVNÍ LIST Z MATEMATIKY (násobení, dělení, sčítání, odčítání)

PÍSANKA: 24

KOUZELNÁ TŘÍDA: dočetli jsme

PSANÍ O ČTENÍ: obrázek ke Kouzelné třídě, zápis budeme dodělávat společně

17. dubna

DÚ - písemný úkol není, procvičujeme násobení a dělení podle potřeby

M2: 67/1 - žáci v lavici nalevo (blíž k oknu) psali první sloupeček, žáci vpravo druhý sloupeček,  67/2 - to samé (žáci vlevo první sloupeček, žáci vpravo druhý) - bylo to na pět minut a na známky (příště se to prohodí)

Pracovní list na matematiku (skupinková práce): děti měly hledat čísla, která dosadí za písmenko x 

(např. 70 < x < 85 (mohou to být čísla 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84)

ČJ: str. 65 - celá

14. dubna

DÚ - Kdo něco nestihl v matematice, tak si doplní, dále OPRAVDU POCTIVĚ opakujeme násobení a dělení 1,2,3,4,5 (VŽDY VŠECHNY ČTYŘI PŘÍKLADY, TO JE NAPŘ. 3x7, 7x3, 21:3, 21:7)

Matematika 2: 65/6 (bylo za úkol, ale ještě jsme i psali výsledky vedle příkladů), 65/1,2,4,5

Prvouka - pracovní list 24, list 37 jsem vybrala

Prvouka - sešit: nalepení hotového pracovního listu 24 (děti nesou domů a opět si v pondělí přinesou)

Sešit ČJ druhé pololetí - seznámili jsme se s tím, co jsou slovní druhy a vypsali jsme si je do sešitu takto:

Slovní druhy

Naučíme se jako básničku (zatím ještě ne, až to bude aktuální, zapíšeme si do úkolníčku):

PODSTATNÁ JMÉNA (1)

PŘÍDAVNÁ JMÉNA (2)

ZÁJMENA (3)

ČÍSLOVKY (4)

SLOVESA (5)

PŘÍSLOVCE (6)

PŘEDLOŽKY (7) - ty už umíme i poznávat - zopakovali jsme si

SPOJKY (8)

ČÁSTICE (9)

CITOSLOVCE (10)

13. dubna

DÚ: M2 - 65/6, ústně zopakovat ČJ (níže je napsané, co všechno)

Dnes

M2 - 65/8

Pětiminutovky (ne na známky): násobky 2, 3, 4, 5

- procvičování násobení a dělení 2, 3, 4, 5

- procvičování učiva ČJ od začátku roku (ú/ů, párové souhlásky, tvrdé a měkké souhlásky a tvrdé a měkké slabiky, slabikotvorné r, l, samohlásky krátké a dlouhé, jména, názvy, začátek a konec věty, bě, pě, vě, mě, dě, tě, ně, fě, druhy vět)

- rozdíl mezi větou a souvětím

12. dubna

Omlouvám se, že jsem nenapsala odpoledne, ale byly zápisy do prvních tříd. Zítra jsou také. 

Domácí úkol: ČJ - 63/1

Dnes

Píšeme o čtení: zápis (Příběhy z lesa)

Matematika 2: 64/3,5

11. dubna

DOMÁCÍ ÚKOL:

M2 - 63/5

M2: 63/1,2,3,4, 63/5 - DÚ

Píšeme o čtení: zápis (Víš, co čteš?) 

5. dubna

DÚ: Nedávala jsem úkol, ale moc prosím, aby děti doma četly svou knížku (třeba před spaním či po obědě) a ve volných chvilkách si občas procvičily násobení a dělení 1, 2, 3, 4, nově i 5. 

Za čtení moc a moc chválím!!! :-) Všechny děti jsou na tom se čtením velice dobře. Úplně celá třída!!!! :-))) To nebývá vždy. Mám obrovskou radost, jaké máme čtenáře! :-) A děkuji, že doma skutečně od první třídy pravidelně trénujete. :-)

Píšeme o čtení: "Povídám, povídám pohádku"  - obrázky + text podle pořadí (marodi doplní potom, protože mám jejich sešity, jeden žáček nese domů, protože má naopak sešit doma - dolepí)

Matematika 2: str. 60/celá, 62/1,2,3

JH má ve škole ČJ, tak ať ho zbytečně doma nehledá.

MS

4. dubna

DÚ: M2 - 60/1 (zítra)

Podle potřeby procvičujeme násobení a dělení 1, 2, 3, 4.

Zítra si nezapomeneme matematiku 2 a penál, prosím. Češtinu mám u sebe (nemám EL a MH). 

Včera jsem zapomněla napsat, že jsme psali do sešitu "Zážitky" - PLANETÁRIUM, VÝLET. Všechny sešity mám u sebe.

M2: 61/1,9, DÚ - 60/1 na zítřek

ČJ: 61/1,4 (mám u sebe)

Sešit ČJ (2. pololetí): (napsali jsme a ve slovech jsme žlutě označili bě, pě, vě..........)

DĚ - děda, pozdě

TĚ - tělo, kotě

NĚ - něco, koně

BĚ - běhá, tobě

PĚ - pěna, hloupě

VĚ - věta, pověra

MĚ - město, odměna

FĚ - žirafě, harfě

PRVOUKA - PÍSEMNÁ PRÁCE: 

- ulice a číslo, kde bydlíme

- datum svého narození

- měsíce v roce

- dopolední a odpolední čas (ručičkové a digitální hodinky)

- číslo na hasiče, záchranku, policii ČR

- po jaké straně chodíme po přechodu 

- semafor pro chodce (nakreslit, napsat)

3. dubna

DÚ - KDO NEDOKONČIL DNEŠNÍ PRACOVNÍ LIST Z MATEMATIKY

DÚ - kontrola domácích úkolů ze čtvrtka - KDO NEMĚL, DODĚLÁ:

M2 58/7, 59/5

ČJ 59/10 b,c

29. března - PLANETÁRIUM, 30. března - PLAVÁNÍ a práce do pracovních listů, zadání úkolů na pondělí, 31. března - VÝLET

28. března

DÚ: Máme úkol až na čtvrtek z ČJ (zadala jsem včera) a prosím, aby si všichni dokončili dnešní práci z matematiky na straně 70 (ve škole jsme dokreslovali od každého jeden obrázek a doma dokončíme všechny obrázky několikrát). 

Matematika 2: str. 70

Pracovní listy na ČJ - příprava starších žáků (moc krásné pracovní listy)

27. března

DOMÁCÍ ÚKOL

Na 28.3.:  M2 - 57/1,2

Na 30.3.: ČJ - 60/12d,e

DNEŠNÍ PRÁCE

M2: 56/dodělaná celá

Pětiminutovky: násobení a dělení 2,3

ČJ: 59/10a - doma překontrolujeme, prosím

Diktát: tři věty z dnešního cvičení ČJ

24. března

Učivo 22. - 24.3.

Matematika 2 - přehled, co už máme (překontrolujte a doplňte, prosím):

str. 3/doplňujeme průběžně

str. 4 - 13 VŠE HOTOVÉ

str. str. 14/3,4,  str. 15/1,2,7,8, str. 16/1,3,  str. 17/1,5,  str. 18/4,  str. 19/1,6,7,  str. 21/7

str. 22/CELÁ

str. 23/1,7,  str. 24/2,3a,b

str. 25/CELÁ

str. 26/1,2,3,4

str. 27/CELÁ

str. 28/2,3,4,5,6

str. 33/CELÁ

str. 35 - 36 VŠE HOTOVÉ

str. 38 - 39 VŠE HOTOVÉ

str. 40/1,2,3,6

str. 42/CELÁ

str. 44 - 46 VŠE HOTOVÉ

str. 47/7

str. 48/CELÁ

str. 49/1,  str. 50/1,2,4,  str. 51/1,2,  str. 53/5,  str. 53/8,9,  str. 54/1,  str. 56/1,  str. 59/7

Pětiminutovky: čtyři příklady na násobení a čtyři na dělení

Český jazyk - přehled, co už máme (překontrolujte a doplňte, prosím): 

str. 1 - 5 VŠE HOTOVO

str. 7 - 10 VŠE HOTOVO

str. 11/5,  str. 12/2,  str. 13/4

str. 15/CELÁ

str. 16/7,  str. 18/1,3,  str. 19/5,7,  str. 21/12,  str. 22/16,  str. 23/1,2,3

str. 24/CELÁ

str. 25/1,2

str. 26 - 28 VŠE HOTOVO

str. 29/5

str. 30 - 31 VŠE HOTOVO

str. 32/4,  str. 33/6 (první a druhý sloupec),  str. 35/11,  str. 38/1

str. 40/CELÁ

str. 41/5

str. 45/CELÁ

str. 46/1,2,  47/4,  str. 48/1,3

str. 49/CELÁ

str. 50/1,  str. 51/3 (první, druhá, pátá tabulka),5

str. 52/1,  str. 53/1,  str. 54/1,  str. 55/1

str. 57 + 58 vše hotovo

str. 59/6,  str. 60/12 a,b,c

Pracovní list: procvičování staré látky - tvrdé a měkké souhlásky, slova nadřazená a podřazená, souřadná 

Prvouka: procvičování staré látky - hodiny, adresa bydliště, narození (na známky)

Komu se nepovedly hodiny ve škole, mohl si známku vylepšit tím, že vypracoval správně úkol z hodin v matematice (zadaný v úterý a zapsaný na tyto stránky také v úterý), proto jsou v žákovské knížce za hodiny dvě známky (jedna za práci ve škole, druhá za práci doma).

21. března

Vzniká i nová záložka "Učivo 2".

DÚ - M 28/3,4,5,6 (kraťoučké odpovědi na procvičení hodin)

Včera a dnes 

Matematika 2: 47/7, 46/ dodělaná stránka, 51/1,2, 27/celá stránka, 28/1,2, DÚ - 28/3,4,5,6 (kraťoučké odpovědi na procvičení hodin)

Víš, co čteš: dokončili jsme (už nemusíme nosit)

Čtení o zvířátkách: to dostali všichni pod stromeček v první třídě a měli číst o letních prázdninách, dnes se četlo z mé knížky, abychom si připomněli (nenosíme)

Český jazyk: 60/12c, 59/6

Diktát: tři věty

Klokan - dobrovolná soutěž z matematiky

Pověřenec: Petr Štětka - petr.stetka@moore-czech.cz, M +420 734 647 701, T +420 227 031 495
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky